فراتر از یک فروشگاه
اگر سوالی دارید با پشتیبانی در تماس باشید : 02128422123
سبد خرید 0

سبد خرید شما خالی است.

ورود/ثبت نام
منو
ورود/ثبت نام

جستجوی محصولات

بازگشت
محصول مورد نظر خود را جستجو کنید

دسته بندی سوالات متداول

چطور می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

وارد سایت فراکالا شوید. روی گزینه سفارش‌های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات می‌توانید سفارش خود را ببینید. می‌توانید در این قسمت روند آماده‌سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

روش ها و هزینه ارسال هر کالا با توجه به نوع کالا و مقصد ارسال در هنگام ثبت سفارش و پرداخت به اطلاع میرسد

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.

به زودی تسهیلاتی را فراهم خواهیم کرد که، شما بتوانید تا سقف 20 میلیون تومان به صورت اقساط  با بازپرداخت  6 ، 9 و 12 ماهه از سایت فراکالا خرید کنید.

شرایط مرجوعی

همه محصولاتی که حساسیت بهداشتی دارند(مانند لوازم آرایشی بهداشتی، خوراکی ها و لباس زیر) در صورت باز شدن پلمپ کالا امکان بازگشت ندارند.

کالاهای نیازمند به نصب (مانند یخچال، کولر و …) توسط نمایندگی مجاز، نصب و راه اندازی شود در غیر اینصورت از شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش خارج میشود.

کفش و پوشاک در وضعیت اولیه و نو باشند. هیچگونه آثار استفاده (مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن) وجود نداشته باشد و تگ برند، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.

مشتری موظف است به هنگام باز کردن بسته ی خود، به طور کامل و واضح از بسته و محتویات آن فیلم‌برداری کند تا به هنگام گزارش مشکل، قابل پیگیری باشد.

  • جهت بازگرداندن سفارش، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  • در صورتی که سفارش شامل اقلام هدیه باشد و مشتری شما قصد مرجوع کردن کل سفارش را دارد، حتما باید هدیه نیز همراه سفارش عودت داده شود. در غیر این صورت مبلغ هزینه ارسال از سفارش کسر و مابقی مبلغ عودت داده خواهد شد.
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، لازم است مشتری توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسد. در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و آن را ارسال نماید.) در غیر این صورت سفارش شرایط مرجوعی را نخواهد داشت.

 اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id) یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان ما امکان تست آن را داشته باشند. در غیر این صورت کالا بدون عودت وجه، به صورت پس کرایه مجددا به مشتری شما بازگردانده میشود.

در صورتی که پس از بررسی کارشناسان مشخص گردد سفارش شرایط  مرجوعی را ندارد، مجددا کالا به صورت پس کرایه بازگردانده خواهد شد.

 اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان برسد، هزینه‌های ارسال به عهده تامین کننده خواهد بود.

خدمات در دسترس در فراکالا برابر چارچوب این سند، قوانین و مقررات کشور، احکام شرعی و اخلاق و عرف جامعه شامل موارد زیر است:

3.1 خرید و فروش کالا و خدمات مجاز در بستر الکترونیکی، به شکل غیر هرمی و غیر شبکه‌ای، با هدف مصرف، تجارت، بازرگانی، واردات یا صادرات.

3.2 برقراری ارتباط و انتشار هر گونه محتوا در بستر فراکالا مطابق مفهوم و منطوق این موافقت نامه

امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد.
در همین راستا فراکالا  مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.

چگونه می‌توانم پروفایل بسازم؟

در وب‌سایت روی گزینه “ورود ثبت نام” کلیک کنید. می‌توانید با استفاده از شماره موبایل، ثبت‌نام خود را انجام دهید. (کد فعال‌سازی برایتان پیامک می‌شود.) بعد از وارد کردن کد فعال‌سازی، ثبت‌نام انجام می‌شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات، کلیک و اطلاعات خود را تکمیل کنید.

پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود به قسمت نشانی ها مراجعه نمایید.

یکی از راه‌هایی که از نفوذ هکرها و مجرمان سایبری به حساب‌های کاربری و حریم شخصی شما جلوگیری می‌کند، ساخت و استفاده از یک گذرواژه قوی و غیرقابل حدس است.

مالک آن مشتری جدید فراکالا باشد و حساب کاربری دیگری نداشته باشد.

اولین خرید خود را ثبت نکرده باشد.

چه کالاهایی از طریق باربری ارسال می شوند؟

باربری برای لوازم خانگی سنگین یا بزرگ مانند یخچال معمولی و ساید‌بای‌ساید، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق گاز و فرتوکار، پیانو، میز تلویزیون ،کولر گازی ، کولرآبی ،مبلمان اداری و غیر اداری، کتابخانه، میز تلویزیون، میز کامپیوتر، میز جلومبلی، میز برش، میز ناهارخوری ، صندلی ماساژور، ماشین بازی بزرگ، تردمیل، موتوربرق، پرینتر و دستگاه کپی حجیم و ایستاده و سایر دستگاه‌های حجیم است و کالا به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد. 

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل، بازه تحویل سفارش خود را تغییر دهید.

در صورتی که دریکی از شهرهای اکسپرس هستید ، طی ثبت سفارش ، ما به شما امکان انتخاب بازه های زمانی را میدهیم و طبق بازه زمانی انتخابی کالا تحویل شما میشود.در غیر اینصورت سفارش شما از طریق پست و باربری طی 4 روز کاری تحویل شما میشود.